مصاحبه احساسی آلیسون پس از گلزنی: ای کاش پدرم می‌دید...

مصاحبه احساسی آلیسون پس از گلزنی: ای کاش پدرم می‌دید...

پایگاه خبری فوتبالی – آلیسون بکر، دروازه‌بان تیم لیورپول که روز گذشته در بازی این تیم گلزنی کرد پس از بازی از احساسش گفته و از تمام کسانی که پس از درگذشت پدرش کنار او بودند تشکر کرده است.

به گزارش فوتبالی، آلیسون پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفته: شما نمی‌توانید این چیزها را توضیح دهید. نمی‌توانم از حال فعلی‌ام خوشحال‌تر باشم. سعی کردم در جای خوب و در شرایط خوب باشم. می‌خواستم به بازیکنان کمک کنم و یک مدافع را به سمت خودم بکشم اما هیچ کس من را دنبال نکرد. خوش شانس بودم. بعضی چیزها را نمی‌توان توصیف کرد.

پدر آلیسون در یک حادثه اخیرا درگذشته است. مسئله‌ای که باعث شده دروازه‌بان برزیلی تیم لیورپول در مصاحبه پس از بازی خود به آن اشاره کند. آلیسون گفته: فوتبال زندگی من است. امیدوارم پدرم آن جا بود و کنار خدا جشن می‌گرفت. برای مدت‌ها از گفت و گوها فراری بودم زیرا شرایط سخت بود. همیشه بابت این سوژه احساسی می‌شدم اما می خواهم از همه شما تشکر کنم. از همه اعضای لیگ برتر، تمام بازیکنان و تیم‌ها. از همه پیام داشتم. برای مثال از اورتون، منچستر، سیتی، و خیلی از تیم‌ها. می‌خواهم از همه تشکر کنم. اگر شما نبودید نمی‌توانستم از این شرایط عبور کنم.

1101