ستاره سیتی: قهرمانی ام با لستر خاص بود/ در منچسترسیتی از فوتبال خداحافظی می‌کنم

ستاره سیتی: قهرمانی ام با لستر خاص بود/ در منچسترسیتی از فوتبال خداحافظی می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – ستاره تیم سیتی در جدیدترین گفت و گویش حرف‌های جالبی بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، ریاض محرز در گفت و گو با  RMC گفته: آینده من؟ در منچسترسیتی احساس خوبی دارم. تمایلی ندارم تا به فکر جای دیگری باشم. نمی‌دانم هنوز شرایطم چگونه خواهد بود اما در منچسترسیتی خوشحالم و اینجا جایی است که می‌خواهم باشم.

از محرز پرسیده شد دوست دارد فوتبالش را در مارسی به پایان برساند که او پاسخ داد: خیر. این چیزی نیست که بخواهم به خودم بگویم. می‌‌خواهم در منچسترسیتی و انگلیس دوران کاری‌ام را خاتمه دهم. بنابراین این چیزی نیست که در ذهن داشته باشم.

ستاره سیتی در دیدار مقابل  پاری سن ژرمن گفت: آیا به دنبال توپ طلا هستم؟ خیر. آن قدرها هم  به خودم امید نمی‌دهم. تمرکزم را روی فینال لیگ قهرمانان حفظ می‌‌کنم. اینجا نیستم که خودم را برای برنده توپ طلای بعدی باور کنم. بازی‌ها را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم با تیم تفاوت‌ها را ایجاد کنیم. کدام قهرمانی‌ام در لیگ برتر لذت‌بخش بود؟ قهرمانی با لستر. با تیمی قهرمان شدیم که کسی از آن انتظار نداشت. آن قهرمانی یک خاطره خاص برای من بود. حالا با سیتی به آسانی برنده نشدیم. هر سال رقابت‌ها ما را به جلو می‌رانند. زمانی که لیورپول جام را گرفت خوشحال نبودیم و انگیزه گرفتیم. بنابراین قهرمانی امسال هم خاص است.

1101