انتقاد مهاجم خط خورده از سرمربی عراق: کاتانتس از من کینه دارد

انتقاد مهاجم خط خورده از سرمربی عراق: کاتانتس از من کینه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- جاستین میرام مهاجم تیم ملی عراق از تصمیم سرمربی اسلوونیایی این تیم انتقاد کرده و گفت: دعوت به تیم ملی بر اساس شایستگی نیست بلکه به مسائل دیگری مربوط است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، جاستین میرام که در لیگ آمریکا بازی می‌کند پس از اعلام فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی عراق از تصمیم کاتانتس انتقاد کرده و گفت: او با کینه‌ای که داشت بالاخره تصمیم خودش را علیه من گرفت اما عراقی‌ها میزان توانایی من برای خدمت به تیم ملی را می‌شناسند. از کاتانتس بپرسید دلیل دعوت نکردن من چه بوده؟ واقعا غمگین و ناراحتم در حالی که شرایط آمادگی بسیار خوبی داشتم اما دعوت به تیم ملی بر اساس شایستگی و توانمندی بازیکنان نیست بلکه به مسائل دیگری مربوط است.

سرمربی تیم ملی عراق روز گذشته فهرست 26 بازیکن این تیم را برای حضور در مسابقه تدارکاتی برابر تاجیکستان و در پی آن اعزام به بحرین جهت حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی اعلام کرد که نام جاستین در این فهرست دیده نمی‌شود. این بازیکن البته پیش از این و در سال گذشته هم به دلیل بی انضباطی و رد کردن دعوت فدراسیون فوتبال عراق از فهرست تیم ملی خط خورده بود.

7474