آغاز تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها پس از بازی با ذوب‌آهن/ توافق با تمام بازیکنان به جز نوراللهی و کنعانی‌زادگان

آغاز تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها پس از بازی با ذوب‌آهن/ توافق با تمام بازیکنان به جز نوراللهی و کنعانی‌زادگان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس قصد دارد کار تمدید قرارداد برخی از بازیکنان این تیم را پس از تعطیلی مسابقات لیگ نهایی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، باشگاه پرسپولیس پروسه تمدید قرارداد بازیکنان خود را از چند ماه گذشته آغاز کرده و در این راه تاکنون قرارداد مهدی عبدی، سیامک نعمتی و همچنین اعضای کادر فنی این تیم تمدید شده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در همین راستا قصد دارند پس از دیدار با ذوب‌آهن و تعطیلی چند هفته‌ای لیگ، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را نهایی کنند و شنیده می‌شود حتی توافقات اولیه با چهار بازیکن تیم گل‌محمدی نیز برای تمدید قرارداد صورت گرفته است.

مهدی شیری، وحید امیری، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و به جز نوراللهی و کنعانی‌زادگان که پیشنهاداتی از کشور قطر دارند، سایر بازیکنان برای تمدید قرارداد با سرخپوشان به توافق رسیده‌‌اند.

کنعانی‌زادگان و نوراللهی نیز که به گفته رسانه‌های قطری با باشگاه‌ الاهلی به توافق رسیده‌اند، پیشنهاد بسیار بالایی از این تیم دارند و همین موضوع کار را برای مذاکره با پرسپولیس سخت کرده است و باید منتظر ماند و دید در نهایت این دو بازیکن در پایان فصل چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود.

7474