امتناع ماشاریپوف از بازگشت به النصر

امتناع ماشاریپوف از بازگشت به النصر

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ازبکستانی شباب الاهلی گفت که از حضور در این تیم خوشحال است و احتمال دارد در این تیم بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شب گذشته و در فینال جام حذفی امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد النصر این کشور عبور کند و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

پس از این بازی، جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی شباب الاهلی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا درخشید، اعلام کرد که از حضور در این تیم خوشحال است و احتمال دارد فصل بعد را نیز با شباب الاهلی بگذراند.

ماشاریپوف در زمستان سال گذشته از پاختاکور راهی النصر عربستان شد ولی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه سعودی، آنها ماشاریپوف را به شباب الاهلی قرض دادند و اکنون این بازیکن ازبک از تمایلش برای ادامه حضور در امارات خبر می دهد.

ماشاریپوف در گفتگو با العربیه دات نت گفت که مدیربرنامه های او روز دوشنبه وارد شهر دوبی خواهد شد تا در مورد آینده اش با باشگاه شباب الاهلی مذاکره کند. او با ابراز خوشحالی از حضور در شباب الاهلی و تشکر از هواداران النصر بابت پیگیری بازی هایش در امارات گفت: همه چیز درخصوص آینده ام ممکن است. احتمال دارد فصل بعد نیز در شباب الاهلی بمانم.

این در حالی است که مسلی آل معمر رئیس جدید النصر عربستان چندی پیش اعلام کرده بود ماشاریپوف به این باشگاه برمیگردد و مانو منزس مربی النصر اعلام کرده است به وجود این بازیکن ازبک نیاز ویژه ای دارد. آل معمر هر گونه مذاکره با شباب الاهلی جهت تمدید قرارداد ماشاریپوف را رد کرده بود. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

7474