امراباط هم‌تیمی شجاع می‌شود؟

امراباط هم‌تیمی شجاع می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه‌های عربی از پیشنهاد الریان با مبلغ سالیانه ۳ میلیون دلار به نورالدین امراباط خبر دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال الریان فصل خوبی را سپری نکرد، آن‌ها به دیدار فینال جام حذفی قطر رسیده آمد اما کار بسیار سختی برابر السد آماده خواهند داشت.

این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نمایش نا امید کننده ای داشت و لوران بلان نتوانست نمره قبولی بگیرد. در لیگ ستارگان نیز با اختلاف ۲۵ امتیاز نسبت به تیم صدر جدول و ۱۲ امتیاز با تیم دوم جدول توانستند به رده سوم برسند.

تیم الریان که در صورت قهرمان نشدن در جام حذفی، فصل بعد باید به همراه الغرافه در مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان شرکت کند و کار سختی برای حضور در مرحله گروهی خواهد داشت. آن‌ها در جدیدترین تلاش خود در بازار نقل و انتقالات به دنبال به خدمت گرفتن نورالدین امراباط ستاره مراکشی النصر هستند که ساز جدایی کوک کرده است.

الریان پیشنهاد سالیانه ۳ میلیون دلار به این بازیکن داده تا بتواند تیمش را برای فصل آتی تقویت کند و در صورت قطعی شدن این انتقال  قطعا الریان در فصل آتی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. یوهان بولی و فرانک کوم دو بازیکنی هستند که در لیست فصل بعد الریان جایی ندارند اما یاسین براهیمی و شجاع خلیل زاده دو بازیکن خارجی این فصل الریان هستند که در برنامه‌های فصل آتی الریان نیز قرار دارند.

7474