سوارز: فکر نمی‌کردم قرار است تا این حد عذاب بکشیم!

سوارز: فکر نمی‌کردم قرار است تا این حد عذاب بکشیم!

پایگاه خبری فوتبالی – لوئیس سوارز که با گل خود مقابل اوساسونا باعث برتری اتلتیکو شد پس از سوت پایان با خبرنگاران درباره بازی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سوارز پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: فکر نمی‌کنم شایسته این بودیم که تا این اندازه آزار ببینیم زیرا یکی از بهترین نیمه‌های بازی در طول فصل را داشتیم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. باید به رنج کشیدن در راه قهرمانی لالیگا ادامه دهیم. مانند اتفاقی که امروز رخ داد. همه می‌گفتند تحمل و مشاهده سختی متعلق به اتلتیکو است اما فکر نمی‌کردم تا این اندازه قرار است آزار ببینیم. به هر حالا با فداکاری‌ها و تلاش‌هایی که تیم انجام داد توانستیم موفق شویم. افراد زیادی در حال تلاش هستند تا ما به اهداف‌مان برسیم. حالا فرصت این رسیده تا لذت ببریم، آرامش داشته باشیم و خودمان را برای این هفته آماده کنیم.

مهاجم تیم اتلتیکو که در نیمه اول یک فرصت عالی را از دست داده بود گفت: برخی اوقات به عنوان یک مهاجم آسان است سرتان را پایین بگیرید و ناامید شوید اما من هرگز این گونه نبوده‌ام. خوشحالم و افتخار می‌کنم. اگر بجنگید هرگز تسلیم نمی‌شوید و می‌توانید به اهدافی مانند امروز برسید. قهرمانی در دستان خودمان است بازی بعدی مقابل وایادولید مهم‌ترین بازی فصل ما در راه رسیدن به هدف‌مان است.

1101