زیدان: ترک رئال مادرید؟ تمامی اخبار کذب هستند

زیدان: ترک رئال مادرید؟ تمامی اخبار کذب هستند

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید به شایعات اخیر در خصوص ترک کردن رئال مادرید در پایان فصل، واکنش نشان داد و تمامی آن‌ها را کذب دانست.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه رسانه‌ها ادعا کردند که زیدان پس از تساوی رئال مادرید برابر سویا به بازیکنانش در رختکن اعلام کرده که در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد. یک شنبه شب کهکشانی‌ها موفق شدند برابر اتلتیک بیلبائو در سن مامس به پیروزی برسند تا سرنوشت قهرمانی لالیگا در هفته آخر مشخص شود. 

به نقل از مارکا، زیدان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "وقتی در حال مرتب کردن اوضاع و تمرینات و بقیه کارهای تیم هستیم، چگونه می‌توانم به بازیکنان بگویم که در پایان فصل، رئال مادرید را ترک خواهم کرد؟ شما خبرنگاران چون بیرون از ماجرا هستید، می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید بگوئید. من هیچ وقت چنین چیزی را به بازیکنانم نمی‌گویم. در پایان فصل خواهیم دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد، اما الان من عضوی از این باشگاه هستم و روی بازی آخر تمرکز کرده‌ام. ما نمی‌توانیم به طور مداوم فقط درباره آینده‌ام صحبت کنیم، مهم ترین چیز در حال حاضر، بازی آخر لالیگاست و ما باید با برنامه در زمین ظاهر شویم."

4416