عکس؛ خوشحالی ویژه آلیسون پس از گلزنی در دقیقه 95!

عکس؛ خوشحالی ویژه آلیسون پس از گلزنی در دقیقه 95!

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 وست بروموویچ آلبیون را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا همچنان امیدوار باقی بماند. اکنون لیورپول این امکان را دارد که جای چلسی یا لسترسیتی را بگیرد و خود را تا رده سوم جدول بالا بکشد و باید دید که در بازی های بعدی چه اتفاقاتی می افتد.

به گزارش فوتبالی، اما لیورپول این بازی را به شکل بسیار عجیب و غریبی برد و گل پیروزی بخش لیورپول را آلیسون بکر در دقیقه 95 به ثمر رساند. در واقع در شرایطی که بازی یک بر یک مساوی بود، آلیسون بکر جلو آمد و با ضربه سر موفق شد دروازه وست‌بروموویچ را باز کند و هر سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد. ضربه سر آلیسون بکر بسیار محکم بود و پس از به ثمر رساندن گل، با هم تیمی های خود خوشحالی های جالبی را انجام داد چرا که گلزنی یک دروازه بان در فوتبال و آن هم در دقیقه پایانی بازی امری بسیار نادر است.

باید دید که آلیسون دروازه بان اول تیم ملی برزیل در کوپا آمه ریکا خواهد بود یا سرمربی تیم ملی برزیل تصمیم به استفاده از ادرسون، دروازه بان منچسترسیتی، خواهد گرفت.

1470