عکس؛ لحظه قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان بانوان اروپا

عکس؛ لحظه قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان بانوان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال بانوان بارسلونا توانست در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به مقام قهرمانی برسد و به نوعی ناکامی های تیم مردان بارسلونا را جبران کند و جالب اینکه این اتفاق دقیقا در شبی رخ داد که تیم فوتبال مردان بارسلونا با شکست مقابل سلتاویگو عملا با رویای قهرمانی لالیگا وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، در فصلی که مردان باشگاه بارسلونا ناامیدکننده ظاهر شدند، تیم زنان این باشگاه به بزرگترین افتخار ممکن باشگاهی در سطح اروپا دست پیدا کرد. بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سطح بانوان باید به مصاف چلسی می‌رفت و در این بازی خیلی راحت توانست با نتیجه چهار بر صفر تیم بانوان چلسی را شکست داده و مقتدرانه قهرمان چمپیونزلیگ شود.

بارسلونا که در همان دقیقه نخست با گل به خودی بازیکن حریف پیش افتاد، تا دقیقه 36 سه گل دیگر هم به ثمر رساند تا در همان نیمه نخست کار حریف انگلیسی را یکسره کند.

زنان باشگاه بارسلونا در همان شبی موفق به کسب مهمترین افتخار در رده باشگاهی شدند که تیم مردان این باشگاه با قبول شکست خانگی برابر سلتاویگو شانس قهرمانی در لالیگا را از دست داد تا فصل را با تنها یک جام یعنی کوپا دل ری به پایان برساند.

1470