عکس؛ لاپورتا و تماشای بازی بارسلونا از روی یک پروژکتور در سوئد

عکس؛ لاپورتا و تماشای بازی بارسلونا از روی یک پروژکتور در سوئد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با نتیجه دو بر یک مغلوب سلتاویگو شد و بدین ترتیب رویای قهرمانی در لالیگا برای این تیم خاتمه یافت. خوان لاپورتا، ریاست باشگاه بارسلونا برای این بازی در ورزشگاه نیوکمپ حاضر نبود و برای دیدن فینال لیگ قهرمانان بانوان راهی شهر گوتنبرگ در سوئد شده بود. تیم بانوان بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 4 بر 0 چلسی را شکست داده و قهرمان رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا اما برای دیدن بازی تیم مردان بارسلونا مقابل سلتاویگو که در لالیگا بسیار مهم و حائز اهمیت بود، در یک هتل در سوئد و در همان شهری که بازی فینال لیگ قهرمانان بانوان برگزار می‌شد، به تماشای بازی از طریق یک پروژکتور نشست و در نهایت شاهد باخت بارسلونا بود. بازی بارسلونا پیش از فینال لیگ قهرمانان بانوان بود و لاپورتا پس از این بارسلونا مقابل سلتاویگو شکست خورد و لالیگا را از دست داد به تماشای بازی تیم بانوان بارسلونا رفت که البته آن تیم قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سطح بانوان شد.

با پایان فصل باید دید که خوان لاپورتا در تابستان چه خرید هایی انجام خواهد داد و شاهد چه تغییر و تحولاتی در بارسلونا خواهیم بود.

1470