رائول: رئال مادرید خانه من است و می‌خواهم در این باشگاه باشم

رائول: رئال مادرید خانه من است و می‌خواهم در این باشگاه باشم

پایگاه خبری فوتبالی - رائول گونزالس اسطوره و سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا، در خصوص حواشی اخیر واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رسانه‌ها خبر از جدایی زین الدین زیدان در پایان فصل از لوس بلانکوس دادند و پس از آن، اسامی زیادی به عنوان جانشین احتمالی این سرمربی فرانسوی مطرح شد. یکی از کاندیداهای نشستن روی نیمکت رئال مادرید، رائول گونزالس است که الان در تیم‌ رئال مادرید کاستیا سرمربی‌گری می‌کند. 

به نقل از مارکا، رئال مادرید کاستیا در پلی آف مقابل ایبیزا شکست خورد. رائول در خصوص اخبار اخیر گفت: "اینجا خانه من است و جایی است که می‌خواهم در آن حضور داشته باشم. الان وقت صحبت کردن درباره آینده نیست. ما چیزهای زیادی در این فصل آموختیم. من کارمند این باشگاه هستم. از سه یا چهار سال پیش که تصمیم گرفتم به دنیای مربیگری وارد شوم، در رئال مادرید بودم. در اینجا تجربیات زیادی آموختم و همیشه حس کردم که در خانه هستم. من مرد این باشگاه هستم و خیلی خوشحالم که می‌توانم در خدمت رئال مادرید باشم."

رائول در کنار مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس و همچنین یواخیم لوو سرمربی حال حاضر آلمان، از کاندیداهای اصلی نشستن روی نیمکت رئال مادرید نام برده می‌شود. رئال مادرید کاستیا در این فصل چند بازیکن را همچون سرخیو آریباس و هوگو دورو را به تیم اصلی فرستاد. 

4416