دورتموند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد؛ افزایش احتمال ماندن هالند

دورتموند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد؛ افزایش احتمال ماندن هالند

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های بوندسلیگای آلمان، دورتموند موفق شد با نتیجه 3 بر 1 ماینز را شکست داده و بدین ترتیب هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. بدین ترتیب دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده حاضر خواهد بود. دورتموندی ها تنها دو امتیاز با کسب سهمیه فاصله داشتند و با پیروزی در این دیدار، سه امتیاز کسب کردند و رسما توانستند به لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

به گزارش فوتبالی، با این اتفاقات و صعود دورتموند به لیگ قهرمانان اروپا، شانس ماندن هالند در دورتموند افزایش می‌یابد چرا که در صورت عدم صعود دورتموند به لیگ قهرمانان اروپا جدایی هالند قطعی به نظر می‌رسید چرا که این ستاره نروژی مشتری های زیادی در سطح اروپا دارد و باشگاه های بزرگی به دنبال جذبش هستند اما اکنون با حضور دورتموند در چمپیونزلیگ ممکن است که هالند برای یک فصل دیگر هم در دورتموند بماند و پس از آن تصمیم به جدایی بگیرد.

هالند بازیکنی است که به اعتقاد بسیاری قرار است یکی از بهترین بازیکنان جهان شود و باید دید که چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد. رئال مادرید در این تابستان تمرکزش روی امباپه است و صعود دورتموند به سی ال به نوعی به نفع رئال مادرید هم شد که می‌خواهد در تابستان 2022 برای جذب هالند اقدام کند.

1470