بارسلونا 1-2 سلتاویگو: فصل برای کاتالان‌ها به پایان رسید

بارسلونا 1-2 سلتاویگو: فصل برای کاتالان‌ها به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا باز هم موفق نشد در نیوکمپ به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، امشب (یک شنبه) از ساعت 21 به وقت تهران، دو تیم بارسلونا و سلتاویگو از چهارچوب هفته سی و هفتم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. بارسلونا پیش از این بازی از شانس کمی برای قهرمانی در این فصل برخوردار بود، اما با شکست در این دیدار، قبل از رسیدن به هفته پایانی، فصل برای بارسلونا به اتمام رسید.

در نیمه اول بارسلونا مطابق انتظار مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و از همان ابتدا موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه مهمان خلق کرد. در دقیقه 28 لیونل مسی با پاس گل سرخیو بوستکس برای بارسلونا گلزنی کرد تا حساب کار 1-0 به سود میزبان شود. خوشحالی کاتالان‌ها تنها ده دقیقه دوام داشت و در دقیقه 38، سانتی مینا گل تساوی را زد تا در نیمه اول، بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد. 

در نیمه دوم، بارسلونا همانند نیمه اول بازی را بهتر آغاز کرد و مالکیت بازی را در دست گرفته بود. شاگردان کومان در نیمه دوم چند فرصت برای رسیدن به گل پیروزی به دست آوردند، اما با بی دقتی مهاجمان فرصت‌ها از دست رفت. در دقیقه 83 کلمنت لنگله با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. در دقیقه 89 سانتی مینا گل دوم را برای سلتاویگو زد، تا مهمان با نتیجه 1-2 در نیوکمپ به پیروزی برسد.

4416