آلیسون ناجی لیورپول شد تا قرمزها در کورس سهمیه باقی بمانند

آلیسون ناجی لیورپول شد تا قرمزها در کورس سهمیه باقی بمانند

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول توانست برابر وست‌برومویچ آلبیون به پیروزی دو بر یک برسد.

به گزارش فوتبالی، امروز (یک شنبه) از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلستان، دو تیم وست برومویچ آلبیون و لیورپول از ساعت ۲۰ در ورزشگاه هاوتورنز به مصاف هم رفتند. شاگردان کلوپ در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده قرار داشتند و برای زنده نگه‌داشتن امید‌هایشان، باید در این دیدار به پیروزی می رسیدند.

در نیمه اول، ابتدا لیورپول بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می‌توانست به گل برسد، پس از گذشت ده دقیقه، وست بروم کمی جلو کشید و موفق شد در دقیقه ۱۵ توسط هال رابسون کانو به گل برسد تا به کلوپ و شاگردانش شوک وارد شود. پس از این گل، لیورپول تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی کرد و محمد صلاح در دقیقه ۳۳ گلزنی کرد تا بازی در نیمه اول ۱-۱ شود.

در نیمه د‌وم لیورپول کاملا تیم برتر میدان بود. قرمزها از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند بار دروازه میزبان را تهدید کردند، اما جان‌استون در مقابل حملات لیورپول مقاومت می‌کرد. در دقایق پایانی فشار لیورپول برای رسیدن به گل پیروزی چند برابر افزایش یافت و در نهایت، این آلیسون بکر گلر برزیلی بود که در دقیقه 90+5 گل دوم را ضربه سر زد تا کلوپ و لیورپول در کورس سهمیه باقی بمانند. این دیدار با پیروزی 1-2 لیورپول به پایان رسید.

4416