ترکیب رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو؛ زیدان و یک تغییر نسبت به بازی قبل

ترکیب رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو؛ زیدان و یک تغییر نسبت به بازی قبل

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در این هفته از رقابت های لالیگا که هفته ماقبل پایانی است در ورزشگاه سن مامس به مصاف هم خواهند رفت و این بازی برای رئال مادرید بسیار حائز اهمیت است چرا که در کورس قهرمانی لالیگا باید در این بازی به پیروزی برسد تا بتواند همچنان شانس قهرمانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید بازی قبلی خود را مقابل گرانادا در لالیگا با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسید و اکنون زیدان برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو تنها یک تغییر نسبت به دیدار گذشته اعمال کرده است و آن هم قرار دادن اودریوزولا به جای ماروین است. در واقع ماروین در بازی مقابل گرانادا دچار مصدومیت شد و این مصدومیت باعث شد تا نتواند به این بازی برسد و زیدان به اودریوزولا اعتماد کند. از سویی میگل گوتیرز هم همچنان در ترکیب رئال مادرید است و به نظر می‌رسد که توانسته اعتماد زیدان را به طور کامل جذب کند.

ترکیب رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، اودریوزولا، ناچو، میلیتائو، میگل، کاسمیرو، مودریچ، والورده، رودریگو، وینیسیوس، کریم بنزما.

ترکیب اتلتیک بیلبائو هم بدین گونه است: اونای سیمون، دی مارکوس، یرای، اینیگو مارتینز، بالنزیاگا، مورکیو، اونای ونکدور، دنی گارسیا، برینگوئر، ویلیامز، اویهان سانکت.

1470