زنده شدن خاطره بازی تیم ملی با ژاپن در اصفهان

زنده شدن خاطره بازی تیم ملی با ژاپن در اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی- اشتباه عجیب دروازه‌بان و مدافعان مس رفسنجان، تاثیر مستقیمی روی گل سوم سپاهان به این تیم داشت..

به گزارش فوتبالی، سپاهان پس از تساوی اخیرش مقابل پرسپولیس و نتیجه‌ای که در دربی رقم خورد، صدر جدول را از دست داد و با تفاضل گل کمتر نسبت به قرمزهای پایتخت به رده دوم رفت تا شاگردان محرم نویدکیا در مصاف با مس رفسنجان به دنبال بازگشت به صدر جدول باشند.

شاگردان محرم نویدکیا که با گل زود هنگام شاگردان محمد ربیعی غافلگیر شدند خیلی زود توانستند گل خورده را جبران کرده و نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

اما نکته جالب گل سوم سپاهان به اشتباه دروازه‌بان و مدافعان مس رفسنجان برمی‌گردد. حرکتی مشابه اتفاق عجیب خط دفاعی تیم ملی در بازی مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا که باعث شد ژاپن گل اول را به تیم کارلوس کی‌روش بزند.

داستان از این قرار است که دروازه‌بان و مدافعان مس با تصور اینکه توپ از زمین بیرون رفته، بی خیال بازی شدند اما شوت زمینی محمد محبی در گوشه زمین به محمدرضا حسینی رسید که پاس کات‌بک او به محمد کریمی را این بازیکن به سجاد شهباززاده رساند و اگر چه او نتوانست در آن صحنه دروازه مس رفسنجان را باز کند اما نهایتا امید نورافکن اجازه نداد اشتباه عجیب خط دفاعی مس، بی جواب باقی بماند.

7655