نفت مسجدسلیمان یک - ماشین سازی صفر| سه امتیاز راحت الحلقوم برای نفت مسجد سلیمان

نفت مسجدسلیمان یک - ماشین سازی صفر| سه امتیاز راحت الحلقوم برای نفت مسجد سلیمان

پایگاه خبری فوتبالی- در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ساعت 19:20 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف تیم ماشین  سازی تبریز رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نفت مسجدسلیمان به پایان رسید. 

این سومین مساوی پیاپی ماشین سازی با هدایت اکبر پور است. فکری سرمربی سابق استقلال اکنون هدایت نفت را برعهده دارد و اکبرپور هم در گذشته سابقه حضور در استقلال را داشت که تقابل این مربیان استقلالی برنده نداشت

ماشین سازی با این شکست یازده امتیازی و در قعر جدول باقی ماند. نفت مسجدسلیمان هم با هدایت فکری دومین برد متوالی خود را به دست آورد و 27 امتیازی شد تا به رده دهم صعود کند.

ترکیب ماشین سازی:

محمد امین رضایی، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، محمد اسدی تودار، علی نجفی، سعید حسین پور (متین پارسا62 (آیدین قهرمانی 3+90))، سید محمد حسینی، فرشاد بیابانی(سینا عبداللهی 72)، اتابک زارعی و هاتف نادری

ترکیب نفت مسجد سلیمان:
سیروان قربانی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری(عباس بوعذار 46)، محمد مهدی احمدی(وحید خشتان 70)، محمد مهدی محبی، فرهاد مجد کرمانشاهی، نیما انتظاری، مسلم مجدمی، میثم تهی دست، مهران امیری (سعید کریمی 83) و میر هادی میر جوان(محمد بلبلی 60(فردین رابط 83 ))

کارت زرد:
محمد بلبلی (63) نیما انتظاری (75) از  نفت مسجد سلیمان

شرح گل:
نفت مسجد سلیمان 1- ماشین سازی 0 (فردین رابط 2+90): پاس دیدنی محمد مهدی محبی در سمت راست محوطه جریمه به فردین رابط رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را از بین پایاهای دروازه بان ماشین عبور داده و گل اول تیمش را در واپسین دقایق بازی به ثمر رساند. 

4731