پیام تبریک مورینیو به فونسکا پس از پیروزی در دربی رم

پیام تبریک مورینیو به فونسکا پس از پیروزی در دربی رم

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی فصل آینده آ اس رم، پس از پیروزی جالوروسی مقابل لاتزیو به مربی و بازیکنان این تیم تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو سرمربی سابق تیم‌های اینترمیلان، رئال مادرید، منچستریونایتد و چلسی، ماه گذشته از هدایت باشگاه تاتنهام برکنار شد و پس از 10 روز بیکاری، به عنوان سرمربی رم برای فصل آینده انتخاب شد. شب گذشته (شنبه) رم برابر لاتزیو به میدان رفت و به لطف گل‌های هنریخ مختیاریان و پدرو، دو بر صفر پیروز میدان شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، پس از پیروزی جالوروسی، اکانت رسمی این باشگاه در اینستاگرام عکسی را پست کرد و مورینیو در قسمت دیدگاه‌ها نوشت: "تبریک به تیم و آقای فونسکا، عجب برد بزرگی کسب کردیم."

فونسکا سرمربی حال حاضر رم نیز پس از پایان بازی به Dazn گفت: " من بسیار خوشحالم، زیرا ما در دربی به پیروزی رسیدیم و می‌خواهم حس خوشحالی‌ام را با هواداران تقسیم کنم. هواداران رم همیشه به ما نزدیک بوده‌اند و این پیروزی را به آن ها هدیه می‌کنیم."     

جالوروسی با این پیروزی شصت و یک امتیازی شد و جایگاهش را در رده هفتم تثبیت کرد. آن‌ها سال آینده در مرحله پلی آف لیگ اروپا حاضر خواهند شد.                             

4416