ادعای اسکای: دیدار آلگری با سران رئال مادرید در روزهای آینده

ادعای اسکای: دیدار آلگری با سران رئال مادرید در روزهای آینده

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها بحث جدایی زیدان از رئال مادرید و کناره گیری از هدایت لوس بلانکوس بسیار داغ است و حرف و حدیث های زیادی توسط رسانه های مختلف مطرح می‌شود. گفته می‌شود که زیدان دیگر نمی‌خواهد سرمربی رئال مادرید باشد و در پایان فصل یعنی پس از دو بازی باقی مانده رئال مادرید در لالیگا، رسما اعلام جدایی خواهد کرد. رسانه های مختلف این برداشت ها را از صحبت های زیدان در کنفرانس های مطبوعاتی کرده اند.

به گزارش فوتبالی، از رائول و ماسیمیلیانو آلگری به عنوان دو گزینه جانشینی زیدان در رئال مادرید نام برده شده است و باید دید در نهایت چه کسی هدایت رئال مادرید را عهده دار خواهد شد. اما به تازگی رسانه اسکای اسپورت در ادعایی مطرح کرده است که سران رئال مادرید در روز های آینده با مکس آلگری دیدار خواهند کرد و در مورد هدایت رئال مادرید و جزئیات پیشنهاد مورد نظرشان با او صحبت خواهند تا ببینند که با او به توافق خواهند رسید یا نه.

آلگری در دوران مربیگری خود هدایت میلان و یوونتوس را بر عهده داشته است و در یوونتوس علاوه بر قهرمانی های پیاپی در سری آ، دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که یک بار توسط بارسلونا و یک بار هم توسط رئال مادرید شکست خورد.

1470