سیمئونه: از الان وارد قلمرو سوارز شده‌ایم

سیمئونه: از الان وارد قلمرو سوارز شده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید ایمان دارد که لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای این باشگاه، در دو دیدار آخر پایش به گلزنی باز خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، در فاصله دو هفته مانده به پایان لالیگا، اتلتیکومادرید با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید رده دومی، در صدر جدول قرار دارد. شاگردان سیمئونه امشب (یک شنبه) در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان اوساسونا هستند و به خوبی آگاه هستند که نباید در این مقطع فصل، لغزش کنند. 

به نقل از مارکا، لوئیز سوارز مهاجم سابق بارسلونا و لیورپول، در پنج دیدار آخر خود در لالیگا موفق به گلزنی نشده، اما سیمئونه معتقد است که این ستاره اروگوئه‌ای، فرم ایده‌آل خود را پیدا خواهد کرد. او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "از حالا، ما وارد قلمرو لوئیز سوارز شده‌ایم. الان تایم بسیار خوبی برای اوست که خودش را بار دیگر نشان دهد و ما را به جلو هدایت کند. او به چنین شرایطی عادت دارد و می‌داند که در وضعیت‌های پیچیده، چه کاری انجام دهد. تیم الان به سوارز احتیاج دارد."

سیمئونه در ادامه نیز گفت: "ما به همان راه قبلی خود ادامه می‌دهیم. بازی به بازی پیش خواهیم رفت و نگران بازی بعد از اوساسونا نخواهیم بود. من در تمرینات، اشتیاق فراوانی در بازیکنانم دیدم و امیدوارم با چنین روحیه‌ای وارد میدان شوند."

4416