سولسشر: در خصوص مگوایر ریسک نخواهیم کرد

سولسشر: در خصوص مگوایر ریسک نخواهیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد، در خصوص وضعیت هری مگوایر خوشبین است و از بازیکنانش خواست که برای حضور در ترکیب فینال لیگ اروپا، در دو دیدار پایانی لیگ تلاش کنند. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از پیروزی مقابل رم، به فینال لیگ اروپا صعود کردند، اما پیش از فینال در لیگ برتر باید به مصاف فولهام و وولورهمپتون در بروند. هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد، دو دیدار قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داد. 

به نقل از سایت گل، سولسشر در این باره گفت: "می‌توانم در حال حاضر به شما خبرهای خوبی بدهم، اما می‌خواهم تا جایی که امکان دارد، صبر کنم زیرا ما به مگوایر در فینال نیاز داریم. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست و فکر می‌کنم مردم با مشاهده بازی‌های پیشین، به اهمیت وجود او در زمین پی برده‌اند. من زمانی که در دوران بازیگری‌ام مصدوم شدم، فهمیدم که بازیکن مهمی هستم. ناگهان مردم دریافتند که من چه کارهایی می‌توانم به عنوان بازیکن تعویضی انجام دهم. هری از زمان پیوستنش به این باشگاه، لیدر و کاپیتان ما بوده و غیبت او در این برهه زمانی، باعث ایجاد مشکلاتی در خط دفاعی ما شده است. امیدوارم او سریع‌تر ریکاوری کند و من تا چند روز پیش از فینال در مورد او صبر خواهم کرد."

4416