شوخی عجیب پیکه با عکس کاسیاس از یک کره الاغ

شوخی عجیب پیکه با عکس کاسیاس از یک کره الاغ

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه و ایکر کاسیاس که زمانی در تیم ملی اسپانیا با همدیگر هم بازی بودند و زمانی هم به عنوان رقیب در پیراهن رئال مادرید و بارسلونا مقابل هم قرار می گرفتند و در سالهای اخیر سعی می کنند که در شبکه های اجتماعی با همدیگر کل کل کنند.

به گزارش فوتبالی، این بار نوبت پیکه بود که تصویری که ایکر کاسیاس از یک کره الاغ در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود را به سخره بگیرد. کاپیتان اسبق رئال مادرید تصویری از یک کره الاغ منتشر کرد و از توضیح "بدون نگرانی" برای آن استفاده کرد.

بعد از آن پیکه در کنایه به کاسیاس نوشت:" سلفی خوبی گرفتی" البته این تنها کنایه به کاسیاس نبود و سرجیو اولیویرا بازیکن پورتو که زمانی هم تیمی کاسیاس بوده هم خطاب به نوی نوشت:" کمی لاغرتر شده ای!"

ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید در هفته های اخیر سوژه رسانه های زرد بوده است. کاسیاس از همسر سابقش سارا کاربونرو جدا شد که برخی رسانه ها مدعی شده بودند که خیانت وی و رابطه اش با یک شخصیت تلویزیونی به نام "نادیا الکساندروا" دلیل جدایی انها بوده است.  البته کاسیاس بعد از آن بیانیه ای منتشر کرد و اعلام کرد که علیه همه رسانه هایی که قصد دخالت در زندگی شخصی او را دارند، اقدام حقوقی صورت خواهد داد.

4125