چهره ویژه دیدار سپاهان – مس رفسنجان(عکس)

چهره ویژه دیدار سپاهان – مس رفسنجان(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی کیانی برای بازی مقابل تیم سابقش انگیزه زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، کیانی که با حضور محرم نویدکیا روی نیمکت سپاهان، شانسی برای بازی در این تیم پیدا کرد، نهایتا در نقل و انتقالات زمستانی از سپاهان جدا شد و در شرایطی که صحبت از حضور او در تراکتور یا استقلال بود، این بازیکن با مس رفسنجان به توافق رسید.

کیانی بعد از پیوستن به مس، خیلی زود به تیم سابقش رسید و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان قرار گرفت و اگر چه با یک شوت غیرقابل مهار در دقیقه 94، اجازه باخت تیمش در وقت معمول را نداد اما سپاهان با گل دقیقه 120 گولسیانی، مانع کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی شد تا شاگردان محرم راهی مرحله بعدی شوند.

نکته قابل توجه درباره تقابل مجدد کیانی با تیم سابقش اینکه او حاضر نشده در مراسم تقدیر سپاهان از این بازیکن شرکت کند و درباره این موضوع گفته است: من اهل شو و فیلم بازی کردن نیستم. من نان و نمک باشگاه سپاهان را خوردم و برای این باشگاه و مردم اصفهان ارزش خاصی قائل هستم، ولی اهل خم و راست شدن و فیلم بازی کردن نیستم. دوست هم ندارم با این چیزها خودم و دیگران را گول بزنم. رابطه من با باشگاه سپاهان براساس احترام است و دوست هم ندارم دلخوری خاصی به وجود بیاید.

9697