سپاهان پنج - مس رفسنجان یک| طوفان طلایی، مس را برد/ سپاهان ول کن کورس قهرمانی نیست

سپاهان پنج - مس رفسنجان یک| طوفان طلایی، مس را برد/ سپاهان ول کن کورس قهرمانی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سپاهان با برتری پرگل مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال بار دیگر صدر جدول این رقابت‌ها را از پرسپولیس پس گرفت.
به گزارش فوتبالی، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، تیم سپاهان از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه پرگل 5 بر یک به برتری دست یافت.

سپاهان با این پیروزی 48 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. مس نیز با 28 امتیاز در رده هشتم باقی ماند. برتری پرگل سپاهان مقابل مس رفسنجان ارزشی بیش از سه امتیاز داشت، چرا که تفاضل گل این تیم را نیز به 21+ رساند، در حالی که تفاضل گل پرسپولیس 18+ است.

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن(80- کی‌روش استنلی)، محمد کریمی(85- رسول نویدکیا)، سروش رفیعی(75- یاسین سلمانی)، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمد محبی(76- جلال‌الدین علی‌محمدی) و سجاد شهباززاده

ترکیب مس:
داود نوشی‌صوفیانی، حسن جعفری، هومن ربیع‌زاده، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، مهدی کیانی(73- مهرداد آوخ)، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده(73- محسن آذرباد)، سجاد آشوری(52- محمد قاضی)، فراز امامعلی، محمدرضا سلیمانی(67- میثم نقی‌زاده)

اخطار:
سید محمدرضا حسینی(17) از سپاهان
مهرداد رضایی(45) از مس
عقیل کعبی(65) از مس

شرح گل:
سپاهان صفر - مس رفسنجان یک (دقیقه 9: محمدرضا سلیمانی): دفع کرنر سپاهان تبدیل به یک ضد حمله جدی برای مس رفسنجان از سمت راست زمین شد که سجاد آشوری پس از نفوذ  سریع منطقه را عوض کرد و توپ را به علیرضا نقی‌زاده رساند که سرتوپ چشم‌نواز مقابل مدافع طلایی‌پوشان و ارسال دقیق پای راست او به مقابل دروازه را محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل کرد.

سپاهان یک - مس رفسنجان یک (دقیقه 26: گئورگی ولسیانی): ارسال سروش رفیعی از روی کرنر سمت چپ زمین را گئورگی ولسیانی بالاتر از مدافعان مس با ضربه سر زد تا خیلی زود همه چیز مساوی شود.

سپاهان 2 - مس رفسنجان یک (دقیقه 28: سید محمدرضا حسینی): پاس در عمق محمد کریمی را جعفری، مدافع راست مس قصد داشت دفع کند که توپ او به محمدرضا حسینی رسید تا این بازیکن فرصت‌طلب با شوت محکم و سرضرب که با دفع نوشی‌صوفیانی هم همراه شد، گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.                  

سپاهان 3 - مس رفسنجان یک (دقیقه 33: امید نورافکن): شوت زمینی محمد محبی از مقابل دروازه مس رد شد و در سمت راست به محمدرضا حسینی رسید که پاس کات‌بک او به محمد کریمی را این بازیکن به سجاد شهباززاده رساند که در ادامه دفع ناقص شوت او توسط مدافع مس را نورافکن با شوت به زیر طاق دروازه تبدیل به گل کرد.

سپاهان 4 - مس رفسنجان یک (دقیقه 39: سجاد شهباززاده): پاس رو به جلوی دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست زمین از مقابل پای سروش رفیعی عبور کرد و در مقابل دروازه خالی سپاهان به شهباززاده رسید که ضربه تمام کننده او گل چهارم طلایی‌پوشان را رقم زد.

سپاهان 5 - مس رفسنجان یک (دقیقه 83: یاسین سلمانی): اشتباهات مرگبار مدافعان مس رفسنجان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و این بار یاسین سلمانی با توپ‌گیری از قائم اسلامی‌خواه با نوشی‌صوفیانی تک به تک شد و با عبور از او گل پنجم را به ثمر رساند.

4731