کاروان تیم ملی برای سفر به بحرین 48 نفره است/ بحرین هزینه 37 ایرانی را می دهد

کاروان تیم ملی برای سفر به بحرین 48 نفره است/ بحرین هزینه 37 ایرانی را می دهد

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه برخی خبرها حاکی از آن بود که کاروان تیم ملی برای سفر به بحرین 80 نفره! است اما این خبر درست نیست و ظاهرا تیم ملی با کاروانی 48 نفره عازم بحرین خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از این اخباری مبنی بر حضور کاروان 80 نفره تیم ملی ایران برای حضور در بحرین و شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا منتشر شده بود اما پیگیری های فوتبالی نشان می دهد که تیم ملی با 48 نفر به بحرین خواهد رفت. خبر خوبی که در این میان به گوش رسیده این است که فدراسیون فوتبال هر چند از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر دادن میزبانی به بحرین شکایت کرده اما ظاهرا با بحرینی ها رابطه خوبی برقرار کرده و آنها قرار است طبق توافقات اولیه پیش از اعلام رسمی میزبانی بحرین، هزینه های کاروان تیم ملی فوتبال ایران را تا سقفی مشخص پرداخت کنند.

شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، برای 48 نفر مجوز خروج از کشور صادر کرده و برای 48 نفر روادید کشور بحرین صادر خواهد شد که با توجه به هماهنگی های انجام شده با فدراسیون فوتبال بحرین قرار است هزینه 37 نفر را کشور بحرین تقبل کند و 11 نفر باقی مانده را فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد کرد.

11 نفر اضافه ای که به بحرین می روند شامل شامل افرادی در کادر پزشکی، ماساژورها، کمک تدارکات و کمک مدیررسانه ای تیم ملی و عکاس فدراسیون فوتبال است. قرار است شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال هم در این سفر حاضر باشد و از نزدیک امور تیم ملی فوتبال ایران را دنبال کند. منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم به جهت انجام امورجاری و اداری فدراسیون فوتبال درتهران می ماند و تا این لحظه در لیست سفر به بحرین نیست. 

با توجه به پروتکل های سفت و سختی که فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرده، امکان حضور رسانه ها شامل عکاسان و خبرنگاران و کارهای رسانه ای در منامه وجود ندارد. کنفرانس های مطبوعاتی و میکسدزون ها هم با پروتکل های ویژه ای انجام خواهد شد و تیم ها تا پایان رقابتها در هتل خواهند بود و جز هتل و محل تمرین و مسابقه جای دیگری نخواهند رفت و حضور افراد متفرقه و رسانه ها در محل هتل و تمرین تیم های ملی ممنوع است.

7655