ناپولی برد یوونتوس از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/ خطر در کمین بیانکونری

ناپولی برد یوونتوس از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/ خطر در کمین بیانکونری

پایگاه خبری فوتبالی – ناپولی بازی خود را برنده شد تا فاصله چندانی تا لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش دیدار ناپولی مقابل فیورنتینا در چهارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با نتایجه ۲-۰ به پایان رسید. در این دیدار برای ناپلی‌های اینسینیه و ونوتی گل زدند. این برد خبر بسیار بدی برای یوونتوس است که حالا دوباره به رده پنجم سقوط کرده.

در حال حاضر آتالانتا با ۷۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفته، ناپولی با ۷۶ امتیاز از ۳۷ بازی سوم است، میلان با ۷۵ امتیاز از ۳۶ بازی چهارم (میلان امشب با کالیاری دیدار می‌کند) و یوونتوس با ۷۵ امتیاز پنجم است. با توجه به احتمال بالای برد میلان می‌توان خیال آن‌ها را بابت کسب سهمیه راحت‌تر از دیگر ۲ تیم دانست و به این ترتیب جنگ اصلی را باید بین یوونتوس و ناپولی بدانیم.

بازی‌های هفته آخر سری آ هفته آینده یکشنبه ۲ خرداد به صورت همزمان برگزار می‌شود. در بازی‌های هفته آخر میلان دیداری حساس مقابل آتالانتا دارد که خودش هنوز سهمیه اش قطعی نشده. بولونیا در ورزشگاه دل‌آرا از یوونتوس میزبانی می‌کند و ناپولی میزبان ورونا است. به این ترتیب یوونتوس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باید بازی خود را برنده شود و سپس به دنبال عدم برد میلان یا ناپولی باشد. اگر یوونتوس نتواند به لیگ قهرمانان فصل بعد صعود کند امکان دارد رونالدو از این تیم جدا شود و به همین دلیل هواداران یوونتوس اصلا دوست ندارند این اتفاق بیفتد.

1101