پس از پدر مونت، نامزد آبراهام هم به توخل حمله کرد

پس از پدر مونت، نامزد آبراهام هم به توخل حمله کرد

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل از زمان پذیرش هدایت چلسی در میانه فصل نتایج خوبی گرفته بود اما نتایج روزهای اخیر تیمش با انتقادهایی مواجه شده است. در حقیقت پس از آن که پدر میسون مونت از مربی آلمانی انتقاد کرد حالا نوبت کنایه های نامزد تامی ابراهام است.

به گزارش فوتبالی، توخل تصمیم گرفت که ابراهام را از لیست فینال جام حذفی مقابل لستر خط بزند. تیم آبی پوش لندنی در فینال شکست خورد و جام را به حریف خود واگذار کرد.لئا مونرو نامزد آبراهام در اینستاگرامش در پایان بازی نوشت:"این چه مزخرفی است؟ چطور تصمیم می گیری که بهترین گلزن تیمت را از لیست فینال کنار بگذاری؟ همان فردی که گلهای صعود را در این تورنمنت زده بود؟ این کارت هیچ مفهومی ندارد. حتی روی نیمکت هم نبود؟ این باید یک شوخی بوده باشد!"

نامزد آبراهام خیلی زود این پیام را از استوری اینستاگرامش حذف کرد اما به نظر می رسد که با این روند ابراهام جایی در چلسی در فصل اینده نداشته باشد. این بازیکن با دوازده گل و شش پاس گل عملکرد قابل قبولی داشته اما توخل در حال حاضر ورنر و ژیرو را به او ترجیح می دهد. حالا در فاصله دو هفته تا فینال لیگ قهرمانان اروپا به نظر می رسد که یکی از خروجی های قطعی چلسی برای فصل آینده مشخص شده است.

4125