بازگشت ژاوی به کاتالونیا بعد از دو سال؛ با لاپورتا ملاقات می‌کند؟

بازگشت  ژاوی به کاتالونیا بعد از دو سال؛ با لاپورتا ملاقات می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز پس از فتح سه جام در فصل دومش در السد، تعطیلاتش را از چهارشنبه گذشته آغاز کرد. او می توانست جام چهارم را هم ببرد اما امیرکاپ به تعویق افتاد و به شروع فصل آینده و با حضور هواداران در سکوها موکول شد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی چهارشنبه قرارداد جدیدی را با السد تا 30 ژوئن 2023 به امضا رساند و حالا تقریبا دو ماه فرصت دارد تا استراحت کند و نفسی چاق کند. او پس از دو سال دوری از کاتالونیا دوباره به زادگاهش برمی گردد چرا که سال گذشته به علت کرونا نتوانست به آن جا سفر کند.

البته به نظر می رسد که ژاوی در طول تعطیلاتش هم به طور کامل از فوتبال دور نخواهد بود. نشریه کاتالونیایی "آرا" گزارش داده است که این بازیکن سابق به احتمال فراوان با خوان لاپورتا مدیر بارسلونا و ماتئو آلمانی مدیر ورزشی این باشگاه برای جانشینی رونالد کومان در فصل آینده ملاقات خواهد کرد. نزدیکان ژاوی چنین احتمالی را رد کرده اند اما هیچ بعید نیست که لاپورتا برای متقاعد کردن ژاوی برای هدایت تیمش تلاش کند. ژاوی در قراردادش با السد بندی قرار داده که اگر از بارسا پیشنهاد دریافت کند، قرارداد فسخ می شود و مبلغ اندکی هم به عنوان غرامت پرداخته خواهد شد. 

4125