ستاره لستر پس از قهرمانی: VAR چیز بسیار خوبی است، از آن ممنونیم!

ستاره لستر پس از قهرمانی: VAR چیز بسیار خوبی است، از آن ممنونیم!

پایگاه خبری فوتبالی – تیلمانس پس از پایان بازی مقابل چلسی از تکنولوژی VAR بابت قبول نکردن گل رقیب تشکر کرد و آن را بسیار مفید دانست!

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم لستر توانست ۱-۰ چلسی را در فینال جام حذفی شکست دهد و قهرمان شود. نکته مهم در این بازی صحنه به ثمر رسیدن گل چلسی بود که داور با کمک  VAR آن را رد کرد. گلی که در دقیقه ۸۹ به ثمر رسید و داشت قهرمانی را از لستری‌ها می‌گرفت.
یوری تیلمانس، ستاره تیم لستر که با گلزنی‌اش توانست این تیم را به قهرمانی در جام حذفی برساند پس از پایان بازی درباره صحنه مذکور گفت: ممنون VAR! چه چیز فوق‌العاده‌ای است. تصمیم بسیار سختی بود اما باید گرفته می‌شد. شاید سخت و نزدیک بود اما آفساید بود و باید اعلام می‌شد.

تیلمانس در ادامه افزود: حس بسیار خوبی داریم. باورنکردنی است. خیلی خوشحالم که گل به ثمر رساندم و به تیم کمک کردم تا برنده شویم. بازی بسیار سختی بود. چه گلی بود. واقعا برای تیم و هواداران خوشحالم. گل بسیار خوبی بود. اینکه هواداران را کنارمان داشتیم بسیار خاص بود. امیدوارم همه در امنیت باشند و هوادارانی که در خانه بازی را مشاهده می‌کردند به ما افتخار کنند. می‌دانم که چنین کاری می‌کنند.

1101