پوگبا درباره کانته: او یک متقلب است، باور کنید!

پوگبا درباره کانته: او یک متقلب است، باور کنید!

پایگاه خبری فوتبالی – پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم منچستر یونایتد از اخلاق کانته گفته. پوگبا می‌گوید کانته در تمام سرگرمی‌ها تقلب می‌کند اما واقعا دوست داشتنی است و نمی‌توان از او متنفر بود.

به گزارش فوتبالی، پوگبا در گفت و گو با بین اسپورت گفته: کانته متقلب است. خیلی زیاد. در بازی‌های رومیزی و بازی‌های کارتی. صادقانه دارم به شما می‌گویم که او خیلی متقلب است. او می‌گوید تقلب نمی‌کند اما واقعا این کار را انجام می‌دهد و زیرکی دارد. او باهوش است. اما مشکلی نیست و شما باید دوستش داشته باشید.

پوگبا در ادامه افزود: او دوست‌داشتنی ترین بازیکن در تاریخ فوتبال است. باید دوستش داشته باشید. نمی‌توانید از او متنفر باشید. واقعا امکان ندارد. او بسیار فروتن، مهربان و حرفه‌ای است و هرگز شکایت نمی‌کند. او تلاش می‌کند.

هافبک تیم منچستریونایتد که با کانته در تیم ملی فرانسه هم تیمی است درباره توانایی‌های کانته گفته: او همه چیز دارد. کانته تکنیک خوب و قابلیت ارسال پاس‌های باکیفیت دارد و همه جا در زمین وجود دارد. می‌توانم بگویم حتی از بیرون زمین ناگهان وارد می‌شود. او را نمی‌بینید و ناگهان ظاهر می‌شود. او توپ را می‌‌گیرد و کار را تمام می‌کند. او همه جا هست. با داشتن چنین بازیکنی در تیم دیگر چه چیزی می‌خواهید؟

1101