آذری: گل فروزان مقابل نساجی عجیب نبود/ سرنوشت فولاد دست خودش است

آذری: گل فروزان مقابل نساجی عجیب نبود/ سرنوشت فولاد دست خودش است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باوجود اینکه به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات خیلی در فشار هستیم اما هنوز سرنوشتمان در جدول دست خودمان است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، سعید آذری در خصوص باخت تیم فولاد به نساجی در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال گفت: بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا بازی سختی با گل گهر داشتیم که به پیروزی رسیدیم. در دیدار با نساجی هم بازی را خوب شروع کردیم و چهار، پنج حمله برق آسا انجام دادیم. گلی هم که دریافت کردیم حاصل اشتباه یک نفر نبود و نمی‌توان آن را گردن دروازه بان تیم انداخت.
وی ادامه داد: در دقایق پایانی هم یک گل زدیم که کمک داور این گل را مردود کرد. خوشحالم که کمک داور شهامتش را داشت و اشتباهش را پذیرفت. هرچند دیگر امتیاز و گل فولاد محاسبه نمی‌شود و همین تصمیم می‌تواند وضعیت متفاوتی برای بالا و پایین جدول در پایان فصل رقم بزند. گل فولاد مقابل نساجی مردود شد و این می‌تواند سرنوشت ما را عوض کند ولی به کمک داور بابت شهامتش در پذیرش اشتباه، تبریک می گویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به شرایط زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر، تصریح کرد: ما در تهران دو جلسه در چمن مصنوعی تمرین کرده بودیم که کیفیت زمین‌های تهران خیلی بیشتر از کیفیت زمین وطنی بود. از چمن مصنوعی نساجی فقط گرانول (دانه‌های پلاستیکی و سیاه) باقی مانده است که این برای خود بازیکنان نساجی هم خوب نیست. به هر حال بازی فیزیکی و درگیرانه ای برگزار شد و تیم حریف هم برای گرفتن سه امتیاز تلاش کرد.

آذری درباره گل دریافتی محسن فروزان دروازه بان فولاد در بازی با نساجی یادآور شد: این گل برای من عجیب نبود. مشابه با همین گل را «عیسی اندوی» دروازه بان ذوب آهن در سال ۱۳۸۸ برابر فولاد خورد. مقابل نساجی توپ ابتدا سمت دفاع چپ ما بود. سپس بازیکن حریف در عرض حرکت کرد و هیچکدام از نفرات ما مانعش نشدند. توپ به سمت راست دفاع فولاد رسید و روی نقطه کور ارسال شد در حالی که حتی جلوی ارسال هم گرفته نشد. به همین دلیل نمی‌توان فقط دروازه بانمان را مقصر این گل بدانیم.

وی درباره اینکه آیا فولاد بازیکنی در تیم ملی برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی خواهد داشت؟ تاکید کرد: قبلاً مجتبی نجاریان و عارف آقاسی را در تیم ملی داشتیم ولی تا الان هیچکدام از بازیکنان ما برای دریافت واکسن تیم ملی دعوت نشده‌اند.

مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان اینکه بازی‌های معوقه این تیم برابر تراکتور و سایپا روزهای سوم و هشتم خرداد برگزار می‌شود، از رفع مشکل زردی چمن ورزشگاه اختصاصی فولاد خبر داد و گفت: چمن ما زرد شده بود چون ماشین آلات پیمانکار زمین مدتی خراب بود و کوتاه کردن زمین به یکباره و در هوای نامناسب صورت گرفت. این موضوع باعث سوختگی سطحی چمن شد اما خوشبختانه حجم چمن تغییر نکرده است. در بازی با تراکتور دوباره شاهد زمینی سبز و با کیفیت عالی خواهید بود.

آذری در پایان با اشاره به مشکلات این تیم و محدودیت بازیکنان در این فصل گفت: متاسفانه پنجره‌های بسته خیلی ما را اذیت کرد و تحت فشار گذاشت. یکسری منتقدان که بی انصافانه به فولاد حمله می‌کنند باید این موضوع مهم را مدنظر داشته باشند. با این حال و با این همه فشار، هنوز سرنوشتمان در جدول دست خودمان است و سعی می‌کنیم جایگاهمان را بهبود ببخشیم.

6641