معصومی: نمی‌دانم چرا داوران باید در بازی‌های پدیده امتحان پس بدهند

معصومی: نمی‌دانم چرا داوران باید در بازی‌های پدیده امتحان پس بدهند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال پدیده مدعی است کمیته داوران برای دیدارهای این تیم مشهدی داورانی جوانی را انتخاب می‌کند که امتحان پس بدهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عرفان معصومی در خصوص بازی با آلومینیوم اراک که با شکست پدیده همراه شد، گفت: این بازی تقریباً پایاپای و برابر بود و شاید آلومینیوم با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کرد، کمی برتری نسبی داشت، خصوصاً در ابتدای بازی که نسبت به تیم ما مالکیت بیشتری داشت. از طرفی ما هم در شرایط مسابقه نبودیم و همین موضوع هم در تیم ما تأثیر منفی گذاشت. وقتی تیمی سه چهار هفته از بازی رسمی دور می‌شود این موضوع روی مسائل فنی و شرایط بدنی بازیکنان تأثیر می‌گذارد.
وی ادامه داد: من معتقدم که تعطیلی لیگ به تیم ما ضربه زد و در این فصل به خاطر تیم ملی، لیگ قهرمانان آسیا و برخی مسائل دیگر، لیگ ما با وقفه‌های زیادی روبه‌رو شده است. این هم از شانس بد ما بود که در شرایط بازی نبودیم و این موضوع در شکست پدیده نقش داشت. با این حال نمی‌توان گفت که آلومینیوم در این بازی تیم برتر میدان بود و استحقاق گرفتن سه امتیاز را داشت.

معصومی درباره اعتراض‌های علیرضا منصوریان به داوری این بازی که با واکنش کادر فنی پدیده همراه شد، تصریح کرد: داوری هم در نتیجه این بازی تأثیر داشت و فکر می‌کنم داور مسابقه قضاوت خوبی نداشت. خیلی از بازیکنان هم تا به حال این داور را ندیده بودند! شاید هم قبلاً قضاوت کرده بود و ما ندیده بودیم. در برخی بازی‌های دیگر هم برخی داوران را برای بازی ما انتخاب کردند که اولین یا دومین قضاوت‌شان را در لیگ برتر انجام می‌دادند. نمی‌دانم چرا اکثر داوران باید در بازی‌های پدیده امتحان پس بدهند تا ببینند این داوران چگونه هستند. قبل از گل آلومینیوم داور یک خطای اشتباه به سود حریف گرفت که در ادامه آنها توانستند به گل برسند.

هافبک تیم فوتبال پدیده در خصوص بازی با گل‌گهر تصریح کرد: ما بازی سختی داریم چون گل‌گهر تیم خوبی است و با نتایج خوبی که در این چند بازی گرفت به رده سوم رفت. آنها مدعی کسب سهمیه هستند، ولی ما واقعاً محکوم به برد هستیم و باید ثابت کنیم که باخت به آلومینیوم اتفاقی بود. ما باید نشان بدهیم که تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. تیم ما در این فصل بدشانس بوده است که در این باره می‌توان به اشتباهات داوری، برنامه‌ریزی لیگ، تغییرات مدیریتی و برخی مسائل دیگر اشاره کرد. با این حال امیدوارم در بازی بعدی با گل‌گهر سه امتیاز را بگیریم تا شرایط تیم بهتر شود.

6641