بی‌احترامی بازیکن لستر به پرچم چلسی پس از قهرمانی در جام حذفی

بی‌احترامی بازیکن لستر به پرچم چلسی پس از قهرمانی در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن تیم لستر به پرچم کوچک چلسی بی‌احترامی کرده و فیلم این بی‌احترامی که در یک لایو گرفته شده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته فینال جام حذفی انگلیس بین لستر و چلسی برگزار شد که این بازی با برتری لستری‌ها با نتیجه ۱-۰ با گل تیلمانس به پایان رسید تا شاگردان برندن راجرز جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پس از پایان بازی، بسیاری از بازیکنان به شادی پرداختند و فیلم‌های زیادی هم در فضای مجازی منتشر شد که در یک فیلم صحنه زشتی از دنیل آمارتی، بازیکن تیم لستر دیده شد. صحنه‌ای که بی‌احترامی آمارتی به پرچم چلسی را نشان می‌داد.

هنگامی که فوفانا در لایو اینستاگرامی خود از رختکن لستر فیلم می‌گرفت، آمارتی (بازیکن نیمکت نشین لستر که شب گذشته فرصت بازی پیدا نکرد) پرچم یادبود کوچک چلسی را که در ابتدای بازی کاپیتان آبی‌پوشان به کاپیتان لستر داده بود را برداشت و به حالتی نسبتا توهین آمیز به پشت سر پرتاب کرد و شادی خودش را نشان داد. در ادامه هم بازیکنان لستر به شادی خود ادامه دادند.

گفتنی است بازیکنان لستر جام قهرمانی را به فرزند مالک خود که چندی پیش در یک سانحه درگذشته دادند تا او آن را بالای سر ببرد.

1101