لسترسیتی با غلبه بر توخل و شاگردانش قهرمان جام حذفی انگلیس شد

لسترسیتی با غلبه بر توخل و شاگردانش قهرمان جام حذفی انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - لسترسیتی موفق شد با پیروزی مقابل چلسی، قهرمان جام حذفی انگلستان شود. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 20:45 دو تیم چلسی و لسترسیتی از چهارچوب فینال جام حذفی اف ای کاپ انگلیس، در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. در این دیدار هواداران نیز در ورزشگاه حضور پیدا کردند. 

در نیمه اول، چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و نبض بازی را در دست گرفت. شاگردان توخل حملات پراکنده‌ای را به سمت دروازه کاسپر اشمایکل ترتیب دادند، اما بی دقتی مهاجمان باعث شد تا فرصت‌ها از دست بروند. در ده دقیقه پایانی نیمه نیز لسترسیتی کمی جلو کشید، اما نتوانست به اندازه کافی زهردار نشان بدهد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم بازی متعادل دنبال می شد، اما در ادامه روباه‌ها بهتر کار کردند و توانستند در دقیقه 63 توسط یوری تیلمنس هافبک بلژیکی خود به گل برسند. شوت تماشایی به تیلمنس به کنج دروازه آریزابالاگا رفت، تا حساب بازی 1-0 شود. بعد از این گل شاهد بازی یک طرفه‌ای بودیم و چلسی در نیمه لسترسیتی توپ را به چرخش در می آورد. فشار چلسی در ده دقیقه پایانی برای رسیدن به گل تساوی افزایش یافت و آن‌ها توانستند در دقیقه 89 توسط وس مورگان (گل به خودی) به گل تساوی برسند، اما بدن چیلول تنها چند سانتیمتر از آخرین مدافع لستر جلوتر بود، تا گل آفساید اعلام شود و لسترسیتی و راجرز قهرمان اف ای کاپ انگلیس شوند. 

4416