کومان: برای ادامه دادن در بارسلونا باید اعتماد باشگاه را جلب کنید

کومان: برای ادامه دادن در بارسلونا باید اعتماد باشگاه را جلب کنید

پایگاه خبری فوتبالی - آینده رونالدو کومان سرمربی هلندی در بارسلونا، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و کاتالان‌ها برای قهرمانی در لالیگا، نیاز به معجزه در 2 بازی آخر فصل دارند. 

به گزارش فوتبالی، کومان در اولین فصل حضورش در بارسلونا، فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرد. او در اوایل فصل اصلا نتایج خوبی کسب نکرد و در ادامه توانست بلوگرانا را کورس قهرمانی بازگرداند، اما در چند دیدار پایانی، اصلا در حد و انتظار اسم بارسلونا ظاهر نشدند و باعث شد تا از کورس قهرمانی عقب بمانند. 

به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار بعدی خود به مصاف سلتاویگو خواهد رفت. کومان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "نمی‌توانم بگویم که دقیقا چه صحبت‌هایی در جلسه من با خوان لاپورتا رد و بدل شد. ما در مورد تیم، نتایج اخیر، ارزش‌های بارسلونا و ... حرف زدیم و در پایان فصل نیز یک جلسه دیگر خواهیم داشت."

بارسلونا در دو دیدار پایانی فصل باید برنده شود و امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط اتلتیکومادرید و رئال مادرید باشد.

"فکر می‌کنم که مهم ترین نکته، ایمان داشتن، ادامه دادن و امیدوار بودن است. می‌دانیم که شانس کمی برای قهرمانی داریم، اما برای همان شانس کم نیز، باید بجنگیم و پیروز شویم. ما 13 امتیاز عقب بودیم و توانستیم به رده‌های بالای جدول بازگردیم."

4416