داماد و پسر باجناق افشاریان، داور و کمک داور بازی شاهین بندرعامری - پرسپولیس

داماد و پسر باجناق افشاریان، داور و کمک داور بازی شاهین بندرعامری - پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه هنوز زمان زیادی از سرپرست شدن خداداد افشاریان در کمیته داوران نمی گذرد، او برای یک بازی پخش زنده دو تن از فامیل هایش را برای قضاوت انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم داوری بازی پرسپولیس و شاهین بندرعامری در جام حذفی توسط سهرابی رییس برکنار شده دپارتمان داوری و خود خداداد افشاریان طوری چینش شده که برای این بازی پخش زنده، داماد و پسر باجناق خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران، قضاوت بازی را برعهده بگیرند.

تیم های پرسپولیس و شاهین بندرعامری در حالی قرار است بازی خود را در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور برگزار کنند که بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال قرار است این بازی را روح‌الله شریفی به عنوان داور وسط در کنار کمک هایش محمد راهی، حمیدرضا افشون و جواد رحیم‌زاده به عنوان داور چهارم قضاوت کنند.

اما موضوع زمانی جالب می شود که بدانید داور وسط این بازی روح الله شریفی داماد خداداد افشاریان و کمک دوم او یعنی حمیدرضا افشون پسر باجناق سرپرست کمیته داوران هستند و گفته می شود دلیل انتخاب آنها پخش زنده این بازی از شبکه سوم و شبکه استانی بوشهر است. روح الله شریفی داماد افشاریان به عنوان داور وسط و پسر باجناقش (حمیدرضا افشون) را به عنوان کمک دوم این بازی در جام حذفی انتخاب شده است.

البته ظاهرا فدراسیون فوتبال به این ماجرا ورود کرده و احتمال تغییر تیم داوری این بازی وجود دارد.

بازی تیم های پرسپولیس و شاهین بندر عامری 28 اردیبهشت در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

7655