واکنش رئال مادرید به پیشنهاد منچستریونایتد برای مدافعش: کافی نیست

واکنش رئال مادرید به پیشنهاد منچستریونایتد برای مدافعش: کافی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد پیشنهادی به مبلغ 46 میلیون یورو را برای خرید رافائل واران مدافع میانی فرانسوی آماده کرده است اما این پیشنهاد از مبلغ درخواستی رئال کمتر است و به همین خاطر رئال به آن جواب رد داده است.

به گزارش فوتبالی، واران در سایت ترانسفرمارکت 70 میلیون یورو قیمت دارد و به همین خاطر رئال مادرید انتظار دارد تا او را با مبلغی در  همین حدود به فروش برساند. قرارداد واران با رئال مادرید در سال 2022 به اتمام می رسد و تصمیم گرفته است که از رئال جدا شود. رئال می خواهد با فروش بازیکن 28 ساله بخشی از مبلغ انتقال امباپه را جور کند.

سولشر سرمربی یونایتد به شدت به خرید واران علاقمند است و سالهاست که شرایط جذب او را دنبال می کند. البته یونایتد تنها مشتری بازیکن فرانسوی نیست بلکه پی اس جی هم به صورت جدی به دنبال خرید واران است. تیم فرانسوی خیلی دوست دارد که با جذب واران کاپیتان تیم ملی فرانسه را در اختیار داشته باشد. یکی از انتقادها به پی اس جی در سالهای اخیر این بوده است که از هویت فرانسوی خود دور هستند و به همین خاطر خرید واران برایشان خیلی مهم است. یکی از گزینه های رئال این است که مدافع فرانسوی به بخشی از مبلغ خرید امباپه تبدیل شود و به پاریس برود.

4125