نوستالژی؛ روزی که آرسنال جاودانه شد!

نوستالژی؛ روزی که آرسنال جاودانه شد!

پایگاه خبری فوتبالی – 17 سال پیش در چنین روزی آرسنال دست به کاری بزرگ زد و برای اولین (و تا این لحظه آخرین بار) بدون حتی یک شکست قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

به گزارش فوتبالی، فصل 04-2003 فصلی خاطره انگیز برای آرسنالی‌ها است. آن‌ها توانستند در این فصل برای سومین بار فاتح لیگ برتر و برای سیزدهمین بار قهرمان لیگ شوند. در این فصل چلسی دوم شد و منچستر یونایتد به رتبه سوم رسید. تیری آنری هم بالاتر از لوئیس ساها، نیستروی و آلن شیرر آقای گل شد. نکته مهم البته در این لیگ عدم شکست آرسنال بود. این تصویر هم متعلق به آن فصل است که آرسنال بازیکنانی چون لمن، اشلی کول، ویرا، پیرس، برکمپ، آنری، کانو و کولوتوره را در اختیار داشت.

نوستالژی؛ روزی که آرسنال جاودانه شد!

پیشتر و در فصل ۸۹-۱۸۸۸ تیم پرستون نورث توانسته بود لقب شکست ناپذیر‌ها را از آن خود کند و یک فصل را بدون شکست پشت سر بگذارد. آن‌ها ۱۸ برد و ۴ تساوی در ۲۲ بازی به دست آورده بودند. در ۱۵ می ۲۰۲۲ اما رکورد آن‌ها شکسه شد و آرسنال با برتری مقابل لستر یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت. آن‌ها در ۲ بازی از فصل پیشین و ۹ بازی هم از فصل بعد شکست نخوردند تا رکورد جاودانه ۴۹ بازی بدون شکست را ثبت کنند.

1101