دست خالی ربیعی مقابل سپاهان/ 4 غایب و یک بازیکن با وضعیت نامشخص در مس

دست خالی ربیعی مقابل سپاهان/ 4 غایب و یک بازیکن با وضعیت نامشخص در مس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم پیش از بازی مقابل سپاهان ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی‌حیدر رضایی در خصوص آخرین وضعیت مس رفسنجان پیش از بازی مقابل سپاهان اظهار داشت:‌ بعد از بازی با نساجی که بدشانسی گریبانگیر ما شد، موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم و حریف هم روی یک موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید، تیم در رفسنجان ماند و سپس تصمیم گرفتیم که دو روز زودتر به اصفهان بیاییم. اردوی دو روزه‌ای را در این شهر برگزار کردیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی هماهنگ شوند. خدا را شکر تمرینات خوبی را در اصفهان پشت سر گذاشتیم و ان‌شاالله با تمهیدات محمد ربیعی و کادر فنی بازی خوبی را مقابل سپاهان برگزار کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

مدیر تیم مس رفسنجان در مورد جابه‌جایی زمان برگزاری بازی عنوان کرد:‌ چون بازی ساعت 19:20 شب برگزار می‌شود و تنها بلیت برگشت اصفهان به تهران ساعت 22:20 شب است، به پرواز نمی‌رسیدیم به همین خاطر با هماهنگی سازمان لیگ و باشگاه سپاهان بازی یک ساعت زودتر انجام می‌شود. بعد از مسابقه راهی تهران می‌شویم و احتمال دارد کادر فنی دو سه روزی به بازیکنان استراحت بدهد.

وی در خصوص غایبان مس رفسنجان مقابل سپاهان گفت:‌ مسیح زاهدی 4 اخطاره و محروم است. محمد انصاری هنوز به شرایط لازم برای انجام مسابقه نرسیده و او هم در این بازی حضور ندارد. محمدحسین کریم‌زاده در رفسنجان و در تمرین مصدوم شد، نازک‌نی او شکسته و با اعلام دکتر باید حدود 40 روز در گچ باشد. محسن طرحانی جراحی مینیسک کرده و ان‌شاالله از هفته آینده کم کم تمریناتش را شروع می‌کند. ضمن اینکه علیرضا فرجی هم دیروز در تمرین دچار کشیدگی عضله شده، کادر پزشکی مشغول انجام کارهای درمانی روی این بازیکن هستند و حضورش مقابل سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

رضایی گفت: با این حال ما بعد از بازی با سپاهان شاید تا اواخر خرداد بازی نداشته باشیم و امیدواریم در این مدت مصدومان‌مان برسند. دست محمد ربیعی خالی است اما امیدواریم که فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم. از باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن که در این دو روز با ما همکاری داشتند و زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم.


7474