مهاجم قرضی رئال مادرید: در میلان خوشحالم؛ به فکر سهمیه هستیم

مهاجم قرضی رئال مادرید: در میلان خوشحالم؛ به فکر سهمیه هستیم

پایگاه خبری فوتبالی – براهیم دیاز اعلام کرده از حضور در میلان خوشحال است و تاکید دارد اولویتش کمک به تیم برای حضور در لیگ قهرمانان است.

به گزارش فوتبالی، تیم میلان فردا در چهارچوب رقابت‌های سری آ، به مصاف کالیاری خواهد رفت و می‌تواند با برد مقابل این تیم سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کند. او در گفت و گو با مدیاست گرفته: باشگاهی مانند میلان باید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. این رقابت‌ها رقابتی بسیار مهم است و صعود به آن اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد. زمانی که کودک بودیم همه ما رویای بازی در این تورنمنت را داشتیم و اگربه روندمان ادامه دهیم می‌توانیم سال آینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

آینده‌ دیاز در میلان مشخص نیست اما او به هواداران میلان اطمینان می‌دهد تا به تیم کمک کند. دیاز در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که اینجا در میلان هستیم. اینجا شهری فوق‌العاده است و میلان هم باشگاهی بزرگ است. هواداران با من رابطه خوبی دارن و من حس خوبی دارم. حالا ما می‌خواهیم به آن‌ها شادی هدیه دهیم. همان طور که گفتم اولویت من میلان است و می‌خواهم بهترین کار را برای تیم انجام دهم. من هم مانند دیگر بازیکنان حس رهبر بودن دارم که مهم‌ترین چیز است. بابت کاری که می‌کنم خوشحالم.

1101