در صورت پیشنهاد بارسلونا به ژاوی السد اجازه خروج خواهد داد

در صورت پیشنهاد بارسلونا به ژاوی السد اجازه خروج خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه السد قطر به ژاوی هرناندز سرمربی حال حاضر این باشگاه قول داده است که در صورت پیشنهاد دادن بارسلونا، از رفتن او به این باشگاه ممانعت نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه ژاوی قراردادش را با باشگاه السد تا سال 2023 تمدید کرد، اما مارکا مدعی است که اگر خوان لاپورتا به او پیشنهاد جانشینی رونالد کومان را بدهند، السد مخالفتی در این باره نخواهد داشت. 

به نقل از مارکا، رونالد کومان در اولین فصل حضور در بارسلونا، روزهای پر فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشته. او ابتدا اصلا عملکرد خوبی روی نیمکت بارسلونا نداشت، اما بعد از گذشت 3 ماه توانست بلوگرانا را به کورس قهرمانی لالیگا برساند. با این حال کومان و بارسلونا در چند هفته گذشته اصلا عملکرد خوبی نداشتند و امتیازات زیادی را بیهوده از دست دادند تا از کورس قهرمانی نیز جا بمانند. این نتایج باعث شده تا رسانه‌ها اسم‌های زیادی را به عنوان جانشین احتمالی کومان معرفی کنند و ژاوی نیز یکی از آن گزینه‌هاست. با وجود تمدید دو ساله با السد، مارکا ادعا می‌کند که این باشگاه قطری جلوی بازگشت ژاوی را به بارسلونا نخواهد گرفت. هیچ بندی بابت این موضوع در قرارداد ژاوی وجود ندارد و اما السد به ژاوی در این باره قول داده است.

سال گذشته بارتومئو رئیس وقت باشگاه بارسلونا پیشنهادی برای ژاوی برای جانشینی ارنستو والورده ارسال کرد، اما ژاوی این پیشنهاد را رد کرد. 

4416