لیگ یک/ صعود شاگردان اشکش به میانه های جدول

لیگ یک/ صعود شاگردان اشکش به میانه های جدول

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی حساس استقلال ملاثانی و نود ارومیه که برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی تلاش می کنند تیم میزبان با یک گل پیروز شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، البته با منظور شدن سه امتیاز بازی برگزار نشده با گل ریحان به حساب تیم استقلال ملاثانی شرایط شاگردان اشکش برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی بهتر خواهد شد. 

در آخرین بازی هفته ی بیست و چهارم لیگ یک دو تیم استقلال ملاثانی و نود ارومیه فوتبال سخت و فشرده ای در برابر هم به نمایش گذاشتند که با موقعیت های زیادی برای دو تیم همراه نبود. با این حال استقلال ملاثانی از یکی از موقعیت ها بهره برد و در نهایت به سه امتیاز بازی دست یافت. نود ارومیه که یکی از سه نامزد سقوط به دسته ی پایین تر به حساب می آید در این بازی متوجه شد جدا از نمایش خوب در ساختار دفاعی باید در فاز حمله قوی تر عمل کند چرا که تنها پیروزی است شرایط این تیم را برای ماندن در جدول بازی ها بهتر خواهد کرد. خوب دفاع کردن شاید موجب کم گل خوردن و حتی کسب نتیجه مساوی شود اما این به تیم نود برای ماندن در جدول بازیها کمک نخواهد کرد. نود برای بقاء در جدول بازی ها باید در هفته های آتی چند برد خوب به دست بیاورد. 

شمار امتیازات تیم استقلال ملاثانی به عدد 30 رسید و اگر نتیجه بازی با گل ریحان هم با اعلام کمیته انضباطی برای شاگردان اشکش منظور شود استقلال ملاثانی 33 امتیازی خواهد شد و آنوقت تا میانه های جدول صعود خواهد کرد.

7474