لیگ یک/ فرار آرمان گهر از منطقه ی خطر

لیگ یک/ فرار آرمان گهر از منطقه ی خطر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم آرمان گهر بعد از شکستی که در برابرتیم رایکا داشت این بار در خانه در برابر تیم خوب خیبر خرم آباد به سه امتیاز ارزشمند دست یافت تا از منطقه ی خطر فاصله بگیرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم خیبر خرم آباد بعد از پیروزی های متوالی در لیگ یک امیدوار بود در سیرجان در برابر آرمان گهر هم دست پر میدان را ترک کند و از همان ابتدای بازی نشان داد برای رسیدن به گل برنامه دارد. اما به خوبی می دانست که آرمان گهر تیمی است که ارایه گر بازی تهاجمی است و خط حمله ی خوبی دارد. در نیمه ی نخست دو تیم به خوبی حملات یکدیگر را مهار کردند. در نیمه ی دوم عطش میزبان برای رسیدن به گل بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ی 68 صاحب ضربه ی پنالتی شد و این ضربه توسط حسن شوشتری تبدیل به گل شد. بعد از گل آرمان گهر برای حفظ از نتیجه ای که به دست آورده بود تلاش زیادی کرد و در نیمه ی خودی با تعداد بازیکنان بیشتری بازی کرد ودر نهایت با برد میدان را ترک کرد. 

آرمان گهر با این پیروزی 30 امتیازی شد و در رده ی سیزدهم جدول قرار گرفت. خیبر خرم آباد هم 34 امتیازی باقی ماند. خیبر خرم آباد در حالی با انگیزه ی صعود به لیگ برتر کار را ادامه خواهد داد که صدرنشین یعنی مس کرمان 43 امتیازی و بادران تیم دوم 41 امتیازی است و این بدین معنی است شاگردان ویسی برای صعود به لیگ برتر کار سختی پیش رو دارند. البته ده هفته به پایان بازی ها باقی مانده و هیچ چیز هنوز قطعی نیست. 

خیبر خرم آباد بعد از پیروزی در برابر بادران در هفته ی نوزدهم همه بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و حتی در جام حذفی هم حریف خود را شکست داده بود.

7474