واکنش زیدان به پیروزی برابر گرانادا و همچنین شایعه دعوا با مارسلو

واکنش زیدان به پیروزی برابر گرانادا و همچنین شایعه دعوا با مارسلو

پایگاه خبری فوتبالی - زین‌ الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که آن‌ها نمی‌خواستند روی وضعیت مارسلو، مدافع برزیلی ریسک کنند و به همین دلیل به او در دیدار مقابل گرانادا بازی ندادند. 

به گزارش فوتبالی، جمعه شب، دو تیم گرانادا و رئال مادرید از هفته سی و ششم لالیگا اسپانیا در ورزشگاه لوس کارمنس به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان زیدان موفق شدند با نتیجه 4-1 به پیروزی برسند. نکته جالب در این دیدار، استفاده زیدان از میگوئل گوتیرز جوان در پست دفاع چپ بود. فرلاند مندی و مارسلو، دو مدافع چپ لوس بلانکوس به دلیل مصدومیت نتوانستند در این دیدار حضور پیدا کنند، اما میگوئل گوتیرز نمایش بسیار خوبی داشت. 

به نقل از مارکا، در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر دعوای زیدان و مارسلو در رسانه‌ها پخش شد و خیلی از مردم فکر می‌کردند که زیدان به خاطر بحث و جدل با مارسلو، این مدافع برزیلی را در ترکیب قرار نداده است. با این حال این مربی فرانسوی گفت: "او مشکل مصدومیت داشت و ما نخواستیم ریسک کنیم. کل موضوع همین است و نه بیشتر. میگوئل و ماروین بازی بسیار خوبی کردند و ما کاملا مستحق پیروزی در این دیدار بودیم. میگوئل به خاطر غیبت فرلاند مندی و مارسلو در ترکیب حاضر شده بود و خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشت."