سولسشر: اگر مگوایر حضور داشت در مقابل لیورپول شکست نمی‌خوردیم

سولسشر: اگر مگوایر حضور داشت در مقابل لیورپول شکست نمی‌خوردیم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد مدعی است که آن‌ها در دیدار مقابل لیورپول، از نبود هری مگوایر بیشترین ضرر را کردند.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب لیورپول موفق شد در دیداری حساس مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد، به پیروزی 4-2 برسد. روبرتو فیرمینو (دو بار)، دیگو ژوتا و محمد صلاح، برای لیورپول گلزنی کردند و گل‌های منچستریونایتد را برونو فرناندز و مارکوس رشفورد به ثمر رساندند. این پیروزی باعث شد تا امیدهای لیورپول برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، هنوز زنده بماند. در ضمن، این اولین پیروزی لیورپول در الدترافورد از سال 2014 بود.

به نقل از سایت گل، مگوایر برای دومین بازی متوالی، نتوانست منچستریونایتد را همراهی کند و سولسشر نیز معتقد است که شیاطین سرخ به مدافعی همچون او در قلب خط دفاعی، نیاز دارد. سولسشر پس از پایان بازی گفت: "مگوایر یکی از بازیکنان اصلی ما در طول فصل بوده است و ما دلتنگ او نیز شده‌ایم، اما فعلا هری نمی‌تواند بازی کند و ما باید با این موضوع کنار بیاییم. ما باید در دو دیدار آینده اعتماد به نفس خود را دوباره باز یابیم. ما نمی‌توانیم به همین شکل در فینال لیگ اروپا حاضر شویم، ما باید برای فینال از هر نظر در آمادگی باشیم."

4416