لیگ یک/ دربی شیراز برنده داشت

لیگ یک/ دربی شیراز برنده داشت

پایگاه خبری فوتبالی- در دربی شیراز فجر سپاسی برنده شد تا بعد از هفته ها ناکامی دوباره در مسیر پیروزی قرار گیرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این بازی برای هر دو تیم سخت و فشرده دنبال شد به این دلیل که قشقایی هم برای فرار از منطقه ی خطر به سه امتیاز این بازی نیاز داشت و برای پیروزی در این دیدار تلاش زیادی داشت. در نیمه ی نخست این بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد اما نیمه ی دوم و در همان دقایق ابتدایی یک اتفاق خوب برای فجر سپاسی رخ داد و در دقیقه 57 محمد کاظمی شادی را به اردوی فجر به ارمغان آورد. فجر بعد از این گل به خوبی می دانست به سه امتیاز بازی دست یافته است و بازی را کمی مدیریت کرد و در نهایت هم با همین یک گل به سه امتیاز بازی دست یافت. 

نکته ی جالب اینکه قشقایی با این شکست به دلیل گل زده  کمتر نسبت به تیم چوکای تالش به رتبه ی  شانزدهم جدول رفت و حالا یکی از نامزدهای سقوط به دسته ی پایین تر بشمار می رود. اما فجر سپاسی دوباره به صعود به لیگ برتر دست کم به عنوان تیم دوم امیدوار شد. 

این نهمین برد فجر سپاسی در فصل جاری بوده است در حالی که تعداد برد تیم های مدعی مدت هاست دو رقمی شده. فجر سپاسی پیش از این بازی امتیازات حساسی را از دست داد و برای اینکه فاصله با دیگر مدعیان را کم کند باید به سیر صعودی خود و هم چنین امتیاز گیری ادامه دهد. در غیر اینصورت شرایط برای صعود این تیم به لیگ برتر سخت خواهد شد.

7474