نیمکت نشینی حقیقی بعد از اشتباه مرگبار

نیمکت نشینی حقیقی بعد از اشتباه مرگبار

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا حقیقی تاوان اشتباه مرگبارش در بازی با فولاد را با نیمکت نشینی در بازی امروز مقابل ذوب آهن داده است.

به گزارش فوتبالی،  مهرداد بشاگردی، محمد آقاجان پور، آرمین سهرابیان، علیرضا ابراهیمی، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، سعید صادقی، امین پورعلی، گادوین منشا و یونس شاکری 11 بازیکنی هستند که با نظر امیر قلعه‌نویی جلوی ذوب آهن به میدان رفته‌اند و بر خلاف هفته گذشته، خبری از حقیقی در دروازه تیم سیرجانی نیست و مهرداد بشاگردی جای او را گرفته است.

در نیم فصل اول حقیقی به دلیل اشتباهات متعدد، در چند بازی نیمکت‌نشین شد و کار به جایی رسید که به نظر می‌رسید او در نقل و انتقالات زمستانی از گل گهر جدا خواهد شد منتهی این بازیکن در نهایت در سیرجان ماندگار شد.

در شرایطی که گل گهر در بازی با فولاد به دنبال چهارمین برد متوالی‌اش در لیگ بود، اشتباه مسلم حقیقی و پنالتی مفتی که او به شاگردان نکونام داد، باعث شد که قلعه‌نویی برای اولین بار مقابل نکونام، بازنده باشد.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، سرمربی گل گهر برای بازی امروز حقیقی را از ترکیب اصلی تیمش خارج کرده و بشاگردی را درون دروازه تیمش قرار داده است.

بشاگردی در این فصل در 5 بازی برای گل گهر به میدان رفته که پیروزی برابر سایپا، تساوی با نفت مسجدسلیمان، پیروزی مقابل نساجی، شکست برابر سپاهان و البته شکست 5 صفر برابر پرسپولیس را در کارنامه‌اش دارد.

9697