تراکتور یک - صنعت نفت یک| توقف تراکتور در تبریز/ بالاخره نفت خارج از خانه نباخت

تراکتور یک - صنعت نفت یک| توقف تراکتور در تبریز/ بالاخره نفت خارج از خانه نباخت

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور در دقایق پایانی برد مقابل صنعت نفت را با تساوی عوض کرد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک، یک به پایان رسید. در این دیدار محمد قادری در دقیقه ۶۰ برای شاگردان رسول خطیبی و طالب ریکانی در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی برای صنعت نفت گل‌زنی کردند.

با این نتیجه تراکتور و صنعت نفت به ترتیب با ۲۹ و ۲۶ امتیاز در رده‌های هفتم و دهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، پیمان کشاورز (محمد قادری 46)، میلاد فخرالدینی(محمد خرم الحسینی 82)، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان(علی فتحی 2+90)، ابوالفضل رزاق‌پور، پیمان بابایی (صیاد کوکبی 74) و محمد عباس‌زاده

ترکیب نفت آبادان:
فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، امید خالدی، عبدالله ناصری، امیرحسین فرهادی (فاخر تهامی 66)، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده(سینا زامهران 73)، حکیم نصاری(رضا خالقی فر 73)، طالب ریکانی، احمد شریعت‌زاده(مهدی زبیدی 83)

کارت زرد:
پیمان کشاورز 44
مهدی تیکدری 75
رضا خالقی فر 80
ابوالفضل رزاق پور 87

شرح گل:
تراکتور 1 - صنعت نفت 0 (محمد قادری 60): پاس رو به بیرون مهدی تیکدری از سمت راست محوطه جریمه به محمد قادری رسید و این بازیکن بلافاصله پس از یک کنترل سریع با ضربه ای کم ضرب اما دقیق دروازه گروسیان را باز کرد.

تراکتور 1 - صنعت نفت 1 (طالب ریکانی - پنالتی 89): طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی و شوت محکمی که به سمت راست دروازه اخباری زد، این دروازه بان را مغلوب کرده و گل تساوی را برای نفت به ثمر رساند.

4731