گلزن ال کلاسیکو موقتاً از ترکیب بارسلونا جدا شد

گلزن ال کلاسیکو موقتاً از ترکیب بارسلونا جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - اسکار مینگزا احتمالا تا پایان فصل در ترکیب بارسلونا حضور نخواهد داشت. این مدافع امشب برای کمک به تیم بارسلونا بی برای مسابقات پلی آف صعود به لیگ دسته دو اسپانیا و بازی حساس مقابل UCAM  مورسیا به تیم رزروهای باشگاه کاتالان ملحق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان سرمربی تیم بزرگسالان بارسلونا و گارسیا پیمینتا سرمربی تیم رزروها با هم به توافق رسیدند تا مینگزا برای بارسلونای بی بازی کند چرا که آرائوخو نیز از مصدومیت برگشته و می تواند به ترکیب بارسا برگردد. البته ایلایکس موریبا که به علت محرومیت و پنج کارته شدن دی یونگ قرار است یکشنبه مقابل سلتا در نیوکمپ فیکس شود، به همراه بارسلونا بی سفر نمی کند.

اگر بارسلونا بی بتواند UCAM  مورسیا را شکست بدهد و به مرحله بعدی پلی آف برسد، بعید نیست که موریبا در هفته پایانی به ترکیب تیم رزروهای بارسلونا ملحق شود.  برای باشگاه بارسلونا خیلی مهم است که تیم رزروهایشان بتوانند از لیگ دسته سه به دسته دو صعود کنند و با توجه به کاهش شانس های تیم کومان برای قهرمانی لالیگا قرار شد که مینگزا به تیم بارسلونا بی خدمت کند. 

مینگزا قراردادش را با بارسلونا تا سال 2023 تمدید کرده است و بدین ترتیب فصل آینده بخشی از تیم بزرگسالان بارسا خواهد بود و بعید است که دیگر برای تیم رزروهای بارسا در فصل بعد بازی کند. مینگزا در این فصل با گلزنی در ال کلاسیکو توانسته در میان هواداران بارسا محبوبیت پیدا کند.

4125